FANDOM

Bomb It - seria gier online, w której gracz wysadza w powietrze swoich przeciwników.

Fabuła Edytuj

W magicznej krainie mieszkają kolorowe roboty. Każdy z nich rywalizuje ze sobą w przeróżnych arenach.

Gry Edytuj

Postacie Edytuj

  • Błękitek (ang. Sky Blue) - niebieski robot płci męskiej, chłopak Różyczki. Po raz pierwszy debiutuje w grze Bomb It.
  • Różyczka (ang. Rose) - różowy robot płci żeńskiej, dziewczyna Błękitka. Jej starszym bratem jest Osiłek. Po raz pierwszy pojawia się w grze Bomb It.
  • Szpieg (ang. Spyer) - limonkowo-zielony robot płci męskiej, detektyw rozwiązujący zagadki. Po raz pierwszy debiutuje w grze Bomb It 2.
  • Osiłek (ang. Hefty) - pomarańczowy robot płci męskiej, zawodowy bokser i mistrz wagi ciężkiej. Starszy brat Różyczki. Po raz pierwszy debiutuje w grze Bomb It 2, zastępując Prymulkę.
  • Fiołeczka (ang. Violette) - purpurowy robot płci żeńskiej, córka kapitana statku. Po raz pierwszy debiutuje w grze Bomb It 4.
  • Kruczek (ang. Blacky) - czarny robot płci męskiej, łowca gwiazd. Jego starszą siostrą jest Limonka. Po raz pierwszy debiutuje w grze Bomb It 4.
  • Limonka (ang. Limone) - szmaragdowy robot płci żeńskiej, licealistka. Starsza siostra Kruczka. Po raz pierwszy debiutuje w grze Bomb It 5.
  • Karmazyn (ang. Swashbuckle) - biało-czerwony robot płci męskiej, futbolista amerykański. Po raz pierwszy debiutuje w grze Bomb It 5.

Przedmioty Edytuj

Rodzaje broni Edytuj

Środki transportu Edytuj

Pozostałe Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszej wersji Bomb It 3 pojawili się wzorowani na czterech pierwszych robotach ludzie. Są nimi: Książę Chaber, Księżniczka Róża, Bokser i Raper. W drugiej wersji mamy do wyboru ludzi lub roboty.